Work in progress - Reisverslag uit Marangu, Tanzania van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu Work in progress - Reisverslag uit Marangu, Tanzania van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

Work in progress

Door: T

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

13 September 2013 | Tanzania, Marangu

Na vele Kilimanjaro biertjes en een paar afsluitende whiskeytjes rollen we de bar uit, maar vanochtend zaten we weer fris aan het ontbijt met z'n allen. Klaar voor een nieuwe dag! Slingerdeslang de Usambara Mountains uit, via het asfalt sturen we richting Moshi. Onderweg vele wegopbrekingen, dit zijn een soort parallelle routes aan de weg waar aan gewerkt wordt, veel, heel veel stof vliegt ons om de oren. Maar we vinden het eigenlijk best leuk om een beetje naast de weg te crossen. Het is even wat afwisseling, het asfalt is goed, maar af en toe best eentonig.

De koffie hier is ronduit slecht, niet weg te krijgen. Gek voor koffieproducerende landen als Kenia en Tanzania. We kiezen dus meestal voor het blik oploskoffie, dan is het in ieder geval nog zwart, heet en smaakt nog enigszins naar koffie. Vandaag hebben we een D-toertje gedaan van zo'n 50 KM om even fijne dubbele espresso en/of cappuccino te scoren in Moshi. Een cafeetje met eigen koffiebrander, mmmmmmmmmm, lekker hoor. Het was de omrit meer dan waard.

Het laatste stuk slingert weer omhoog, links en recht groeien de bananenbomen. Een fijne afwisseling voor de duizenden sisalplantages die we vandaag voorbij gereden zijn. De Kilimanjaro is al gespot en staat voor morgen op het programma.
Maar nu eerst even een drankje en een hapje in de Babylon Lodge waar we vanavond slapen.

• 13 September 2013 - 21:25

Ruud:

Mooie reis man, veel plezier en hou hem recht he. Groet aan Tamara.

Gr

RuudV

• 15 September 2013 - 00:44

Chris :

We zien hier in Koudhoorn dat Jullie het goedmaken wat heet!.He Cindy je laat ze wel een poepie
    ruiken begrijp ik.ga zo door genieten jullie er maar van En Rob pas op met dat bier he.
    alle Birds nog veel lol en heel terug komen he.

• 15 September 2013 - 13:20

Maarten:

Kijk jullie hebben het ook goed... Tot na de vakantie wij genieten hier ook in Italië ...... Groetjes Maarten en MandY

• 15 September 2013 - 16:02

Ro&Diaan:

Hallo trouble-birdjes,

Zo te zien lukt het al aardig met jullie, over die stoffige paadjes.
    En het afspoelen/doorspoelen gaat ook prima! De plaatjes zijn prachtig en maken ons benieuwd naar de hele fotoreportage. Geniet van jullie verdere trip!

Groetjes vanuit het regenachtige Bergschenhoek.

• 16 September 2013 - 11:16

Petra:

Gave foto's, mooie verhalen. Wij genieten lekker mee! Have fun!!