Nog 1 keertje dan..... - Reisverslag uit Msambweni, Kenia van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu Nog 1 keertje dan..... - Reisverslag uit Msambweni, Kenia van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

Nog 1 keertje dan.....

Door: T

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

20 September 2013 | Kenia, Msambweni

Wow vakantie ziet er dus zo uit. Beetje onwennig zoeken we na het ontbijt een lekker plekje op om wat te chillen. Rond het zwembad aan het strand of onder de Banda. Boekjes en e-readers komen te voorschijn. Ook de zonnebrand komt onder uit de tas vandaan. We staan op ontspannen!
Dit duurt natuurlijk maar kort, we kunnen het niet laten, na de lunch kruipen we nog 1 keertje op de motor. Om het af te leren! Nog 1 keertje links rijden, nog 1 keertje roughroads, nog 1 keertje stofhappen, nog 1 keertje enthousiast naar iedereen "JAMBO" roepen. We bezoeken onderweg nog een mangrove boardwalk, educatief momentje. Bij thuiskomst nog even een duik in de oceaan. Hoge golven werken goed om het stof even af te spoelen. Na het diner zijn we uitgenodigd door de lokale jeugd om de fullmoonparty op het strand mee te vieren. We besluiten dit toch maar aan ons voorbij te laten gaan en nemen een drankje op het eigen terras. Lekker relaxed! Morgen snorkelen in het rif bij Shimioni, ben benieuwd!

• 21 September 2013 - 09:40

Maarten:

Doe maar zo, lekker snorkelen. Probeer je foto's te maken? En pas op voor de rare vissen haha. Groetjes van Mandy & Maarten