vooruit met die geit! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu vooruit met die geit! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

vooruit met die geit!

Door: m&r

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

11 Augustus 2014 | Nederland, Bergschenhoek

Het is maandagochtend en we hebben alle tijd om onze spullen op de motorte knopen en en ons klaar te maken voor vertrek.
Om 11uur rijden we weg.
De route staat op papier,maar ik weet de eerste paarhonderd km toch wel waar ik heen moet.
Dan blijkt in duitland dat ik toch een beetje moet wennen aan de manier waarop alles beschreven staat,en weet ik af en toe niet op welke regel ik zit.
Het pakt toch goed uit en we zijn nauwelijks omgereden.
Schrikken hebben we wel gedaan,want gezien de perikelen van onze motoren de laatste tijd houden we ze argwanend in de gaten,en net goed en wel over de grens.......olielekkage bij de soes.
Valt mee want het blijkt de overvolle scottoiler te zijn.
Snel opgelost met een tywrap om het vuldopje.
Even lunchen en we zijn nog niet binnen of er komt een flinke bui naar beneden.
Close call dus!
Na de lunch alles weer droog,en is het al genietend naar onze overnachtingszimmer.
Geweldig eten en een lekker bed.truste!