van de regen de boot in - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu van de regen de boot in - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

van de regen de boot in

Door: m

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

12 Augustus 2014 | Duitsland, Kiel

Na onze eerste welverdiende nachtrust even genieten van het uitgebreide ontbijtbuffet.
Het is nog een kleine 20km naar de boot,maar de wegaanduiding is niet optimaal.
We zijn een kwartiertje voor 'sluitings'tijd aangemeld.
Als het boarden gaat beginnen moeten wij als motoren,ons aan de zijkant vlak voor de boot opstellen.
De nieuwe auto's, containers en kampers gaan eerst.
Dan begint het te regenen,en het personeel wuift ons dat we alvast aan de andere kant binnen mogen gaan staan.
Dat was net op tijd want dan komt het plotseling met bakken tegelijk naar beneden.close call!
Onze boot blijkt een soort cruise schip,en onze cabin een luxe hotelkamer met tv en douche.
In de "koopgoot'' lekker shoppen en lunchen en later ook gegeten bij een prima italiaan.
Daarna.....tijd voor een gokje in het casino,en even de verschillende bars verkend.
Morgen weer een dag.

Tags: varen, boot.