op het droge deel 2 - Reisverslag uit Torsby, Zweden van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu op het droge deel 2 - Reisverslag uit Torsby, Zweden van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

op het droge deel 2

Door: m

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

13 Augustus 2014 | Zweden, Torsby

Voordat we er erg in hadden zaten we in zweden,en hebben we onze eerste blokhut gevonden.
Hij blijkt van een duits echtpaar die hier is komen wonen,maar in de zomer verhuurd.
Alles is aanwezig dus hebben we alleen ons eten nodig om te kunnen koken,maar zelfs het zout en de kruiden staan nog in de kastjes.
Het is er prachtig,in het bos aan een watertje,er is een steiger een veranda met tafel en stoelen....super!
Het is echter een beetje kouder dan verwacht,en we hadden het aanbod om de centrale allesbrander op te stoken helaas afgeslagen.
Een pit van het fornuis aanzetten gaf net iets meer comfort.
Na het eten en bestuderen van de kaart gaat het licht uit!

marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

Groep (motor) vrienden uit Bergschenhoek/Puttershoek/Bunnik/Schiedam die al jaaaaaren in wisselende samenstellingen allerlei motoravonturen beleeft.

Actief sinds 16 Sept. 2011