Weer? Route? Overleg? - Reisverslag uit Gäddede, Zweden van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu Weer? Route? Overleg? - Reisverslag uit Gäddede, Zweden van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

Weer? Route? Overleg?

Door: M&R

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

17 Augustus 2014 | Zweden, Gäddede

S'morgens nog geen reaktie van groep1
Pas na het ontbijt,als we aan het opzadellen zijn, krijgen we bericht dat ze het weer hebben bekeken,en zo snel mogelijk naar beter weer willen rijden,en niet naar vilhelmina.
Oei! Late call net voor tienen.
Wij besluiten danmaar meteen om onze route wat aan te passen om zo flexibel mogelijk te zijn,maar hebben nog steeds geen idee waar ze zijn.
We hopen snel meer info te krijgen over waar iedereen heel kan komen de volgende dag,en bij ieder belangrijk kruispunt raadplegen wij onze telefoon.Iets na twaalven kan ik mijn telefoon net niet op tijd oppakken en ik bel binnen 2 minuten terug.......geen reaktie.het volgende belletje om half vier blijft uit, en wij besluiten maar zo snel mogelijk naar het westen te sturen.
Dit kan rampzalig uitpakken want we hebben nog steeds geen idee waar de anderen zitten,en op welke koers.
Ik mis op een gegeven moment de kans om vroeg een hutje te pakken maar denk dat er nog zat komen.
Dat was een misvatting!
we rijden nog een 80km en ik bel een nummer op een reclame bord voor een hyter....geen reaktie.....nog een nummer......geen reaktie! #fc*k en het is koud.
We besluiten de beuk er in te gooien en nog maar een 80 km door te rijden.
Net een minuut of 5 voor onze eindbestemming begint het toch nog flink te regenen,we rijden naar de camping,zien de hutjes en hebben daar geen trek in.....er is ook nog een pelgrims hotel.....beter maar prijziger.
Ik doe daar nog even moeilijk over,en de man beloofd ons ontbijt en toch een kamer met uitzicht op het prachtige meer.
Lekker opwarmen!
Nu maar hopen dat we een beetje de goede richting in gereden zijn om ons nieuwe meetingpoint te kunnen halen morgen.
De pizzaria is om de hoek dit keer,en we laten ze goed smaken.
Om het niet te verleren lopen we nog even door het hele centrum alvorens we in het hotel nog een bakkie het huis nuttigen in de lobby.
Pfff moegestreden.