weer op weg,weg van slecht weer. - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu weer op weg,weg van slecht weer. - Reisverslag uit Oppdal, Noorwegen van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

weer op weg,weg van slecht weer.

Door: m

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

20 Augustus 2014 | Noorwegen, Oppdal

Er is geen gemeenschappelijke interesse om samen op pad te gaan,en helaas heeft het italiaanse raspaard onder onze motoren een verkoudheid opgelopen, en kucht af en toe en jaagt zo zijn bereider de stuipen op het lijf.
En moet dus een noorse spagettidocter worden gevonden om te achterhalen waar de pijn zit.
Dat betekent dat groep 3 naar trondheim moet.
Wij besluiten omdat we toch ook die kant op moeten om van het eiland af te komen ze te volgen,en dan richting dombas te koersen.
Van het eiland af merk ik verminderde alertheid bij mijn vriendinnetje en ik stop bij een supermarktje.
Ik zie dat ze het heel slecht heeft.
Na de stop probeert ze het nog een stuk,maar het gaat te moeizaam.
Gelukkig hebben we op een spettertje na geen regen, maar regelmatig uun zonnetje.we boffen want rondom ons is de lucht donker.
Ik probeer een paar keer uun kamer of hutje te krijgen,maar prijzen zijn hoog en je krijgt er echt vrijwel niks voor.
We zitten blijkbaar op een slechte plek,en een man die ik spreek bij een benzinepomp beaamt dat.
Hij verteld me dat we beter bij oppdal in de buurt kunnen kijken.
Da's nog "maar" 30km maar ze zet door en daar is de 2e poging raak.
Een klein hutje met lekkere bedden en een goede verwarming.
Meteen valt ze in slaap en heeft niet eens meer gemerkt dat ik nog 10 keer naar buiten ben gelopen om de motoren goed neer te zetten en alle spullen binnen te krijgen.
Om een uur of negen ga ik maar wat eten koken,en gelukkig ko t ze weer tot leven,om een uurtje later weer naar bed te gaan.
Dit keer ga ik ook want ben flink moe.

  • 22 Augustus 2014 - 09:46

    Jannie:

    Hopelijk heeft de rust jullie goed gedaan.
    En is de motor,ook niet al te erg van streek
    Succes met alles,en nog veel plezier.
    Lieve groetjes uit Bleiswijk

  • 22 Augustus 2014 - 23:25

    Tammy En L1:

    Reizen is best afzien!
    Hou vol!

    Groeten vanaf de bank in Schiedam!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

Groep (motor) vrienden uit Bergschenhoek/Puttershoek/Bunnik/Schiedam die al jaaaaaren in wisselende samenstellingen allerlei motoravonturen beleeft.

Actief sinds 16 Sept. 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 54280

Voorgaande reizen:

15 Juni 2015 - 05 Juli 2015

On Corse!

11 Augustus 2014 - 28 Augustus 2014

We spreken af in noordelijk noorwegen!

08 September 2013 - 23 September 2013

Viva Afrika

17 September 2011 - 07 Oktober 2011

Chopsticks & Motorbikes

Landen bezocht: