wegspoelen - Reisverslag uit Bắc Hóa, Vietnam van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu wegspoelen - Reisverslag uit Bắc Hóa, Vietnam van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

wegspoelen

Door: Troublebird

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

01 Oktober 2011 | Vietnam, Bắc Hóa

Hallo, beetje rare titel maar eigenlijk vat het de dag redelijk samen. De ochtendreis ging weer door hetzelfde mooie gebied als gisteren, maar door de overvloedige regen en mist zijn er verschillende motoren mee uitgescheden vandaag. Allemaal natte "electronica" maar het zorgde voor behoorlijk oponthoud. Monteur Wah had er de handen vol aan, maar we zijn allemaal weer in het hotel aangekomen. De middag was voor een groot deel van de groep ingeroosterd voor een rondje modderen door de rijstvelden. Het was een mooie/spectaculaire rit maar de gezochte lolo stam was helaas voor reisleider Marco onbereikbaar. De regen had het terrein onbegaanbaar gemaakt. Wel eindelijk weer droog en al snel hadden we de smaak weer te pakken! Bergje opmodderen, bergje afmodderen. Bochtje missen, rijstveldje platwalsen, bamboebruggetjes. Leuk! Daarna terug voor een bak koffie, wat uiteindelijk toch een koude bier werd.

Morgen weer verder en dan hopen we op wat minder vocht.

Nu is het droog dus dat ziet er niet verkeerd uit.

• 01 Oktober 2011 - 11:50

Tosca:

Jammer van al die regen, zullen wij een beetje zon naar jullie sturen ? Hier schijnt de zon de hele dag !!!!!
    Stoere foto trouwens Tam van jou

• 01 Oktober 2011 - 11:54

Jeffrey En Marieke:

jammer van alle regen, dat zal inderdaad wel een zooitje zijn met die motoren. wel goed voor jullie huid alle modder haha

• 01 Oktober 2011 - 12:52

Karin:

Ik blijf t knap vinden hoe ze die dingen aan de praat kunnen houden en ze jullie toch iedere keer brengen waar je zijn moet ;)

• 01 Oktober 2011 - 17:02

Bram En Jannie Schou:

Volgens mij ,zijn jullie bij thuis komst allemaal aan vakantie toe.Zal de baas niet leuk vinden.