Het water valt! - Reisverslag uit Cao Bằng, Vietnam van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu Het water valt! - Reisverslag uit Cao Bằng, Vietnam van marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy Troubl - WaarBenJij.nu

Het water valt!

Door: Troublebird123

Blijf op de hoogte en volg marcel/Arjan/Leen/Tamara/rob en cindy

03 Oktober 2011 | Vietnam, Cao Bằng

Terwijl een 2de typhoon Vietnam nadert, gaan wij vandaag een tochtje maken naar een hele mooie waterval!

Het kwam neer op 4 uur heen sturen, via een "grote" kleine weg, hobbel, hobbel, blubber,blubber. kwartiertje waterval, ohhhhh mooi, op de plaatjes leek ie groter. Toch mooi, snel foto's. En daarna weer 4 uur terug over een klein klein weggetje. Hier reden we door de kuilen op zoek naar kleine streepjes asfalt. Hobbel, hobbel, blubber, blubber. Reisleider Marco kocht op dit stukje weg, ondanks zijn bijna-gebrokenbeencrash-door-afgebroken-stepje-enkele-minuten-eerder haast nog 2 Minsken van een plaatelijke boer.
Een rustige dag met regelmatige stopjes voor drinkies, lunch, tanken etc. Top rit weer vandaag, we worden bijna goed in dat niethelemaalontheroadgedoe. Ook weer helemaal droog vandaag dus dat is mooi meegenomen.

Morgen waarschijnlijk wel meer wind en/of regen omdat de typhoon nu snel nadert. We veranderen het reisschema omdat het misschien wel helemaal niet leuk is om met harde wind en slagregen op een klein bootje op Ha Long bay te zitten met zn allen. We blijven nu meer noordelijk en proberen zo de ergste wind en regen te ontwijken. het alternatief is een meer in een natuurpark, met ook een boottocht. Dus ook prima. Erheen via de kleine weggetjes, dus dat beloofd weer wat!

• 03 Oktober 2011 - 16:36

Jan En Teuna:

Wat een bijzonder avontuur. Probeer in ieder geval de komende dagen jullie hoofden boven het mogelijk komende water te houden.

• 04 Oktober 2011 - 11:54

Ro En Diaan:

Bijzonder mooi allemaal, wat een avontuur!
    Nou snap ik waar de naam Knorr vandaan komt......
    Zijn wel schatjes zeg! (als ze klein zijn dan)

• 04 Oktober 2011 - 16:19

Tel En Erik:

Is dat nou lastig, in één hand een paraplu en in de andere de Minsk? :-)

Leuke verhalen, geniet ervan!

• 04 Oktober 2011 - 16:48

Karin:

Hmm..in mijn zoektocht naar de ideale motor toch de Minsk maar meenemen?? ;)